Tuesday, January 13, 2009

Sunway Resort & Hotel

masa kami g sunway ni, sofea baru pas lega dr demam..kesian sofea..sepatutnya kami xleh bwk dia jalan. doktor ckp nnt demam lg.tapi aku ngn husband bwk gak...sian sofea..masa ni kami bg sofea tido dlm carrier, pastu letak kat blkg...br sofea selesa tido...aku pn bleh rehat gak...husband aku je yg xleh rehat,...hehehe...kena drive..



masa ni dh kat sunway lagoon waterpark. tak checkin hotel lg...sian sofea..dia ngntuk sgt so tido je .....masa ni dlm carrier..atas meja..dh xpakai baju sbb panas.






aku, sofea dan carriernya...... kat depan hotel








pas checkin bilik, ,masuk bilik je sofea terus tido..ngntuk sgt.....lgpun demam xlega sepenuhnya lg..cantik gak bilik dia kan...aku ngn husband plak hnya bleh pandang keindahan dan keseronokan org yg dtg dr bilik hotel je...xleh join diorg main..huhu..layan tv je la..


esoknya pas breakfast kami bwk sofea main2 air kat swimming pool...geram je aku tgk swimming pool. rasa cm nak terjun je...macam zaman aku budak2 dulu..terjun sungai, parit la, kolam la...sofea plak selsema...lg la xleh mandi.....xpala aku 'qada' dlm bath tab dh la nnt. berenang dlm bath tab dh la...

No comments:

Post a Comment