Thursday, January 15, 2009

RAYA 2008

wpun raya aidilfitri dh lama berlalu, tapi memandangkan masa ni aku tgh free, aku masukkan la jugak....aku tgh free gila2 waktu ni..next week je r nk start sibuk..huhu..

tahun 2008 kali pertama beraya bertiga..selalunya berdua...tahun ni ada Sofea...tahun ni tahun sofea beraya so budget bnyk hbskan kat Sofea.....aku pakai yg tahun lepas pn xpe....huhuhu...xdelah...mama Sofea pn nak melawa gak...wpun makcik2 aku ckp ade anak kecik susah nk melawa....
sedih betul..kami sibuk sgt smpi lupa nak amik gambar bertiga , anak beranak...huhu ...xpela tggu thn 2009.

ni gambar Sofea masa kitaorg siap2 nak g kutip duit raya utk Sofea...hehe...serba putih...putih kan lambang kesucian..

(Tin Wei Hwa ckp mata Sofea lawa..thanks)







ni plak mama Sofea.. biasa je...huhu
muka Sofea cam bengang je..xhbs2 nak amik gmbr








aikk abah Sofea pun nk mencelah gak ke..?

No comments:

Post a Comment