Tuesday, January 13, 2009

sofea 6&7 bulan

Sofea dah 7 bulan

ni gambar sofea masa umur 7 bulan. ( gambar ni terbalik la plak..aku xtau nk rotate cmne)
masa ni ramai yg feedback muka sofea memg ikut muka aku....diorg ckp sebijik cm mak dia...mak aku pn ada ckp muka memg cm aku kecik dulu.......baru aku tau cmna rupa aku masa kecik dulu2..maklum la masa kecik dulu xbnyk gmbr aku yg mak aku smpn..semua dlm simpanan makcik2 aku..



ni plak gambar favourite sofea...asal tgk gmbr ni je mesti dia nk pegang la...pastu dia cm pelik tgk..siap renung lama2...klu aku bwk dia g tempat lain, sofea merengek nak tgk gmbr ni...







tgk la rambut sofea..dh panjang dan lebat...mak aku nak potong..aku tak bg..aku ckp biar pnjang..nk tgk rupa sofea cmna...




Sofea 6 bulan
ni la sepit pertama sofea...masa ni aku dh excited beli sepit rambut. husband ngn mak aku pn sama. tapi yg selalu make over sofea, mak aku la sebab memerlukan kesabaran yg tggi...hahhaha...
sofea dah ada koleksi sepit rambut..sepit yg biasa2 je....aku nk try beli cekak rambut ala org dewasa plak tapi memandgkan cekak versi org dewasa ni ada gigi tajam so aku xbeli la...nnt sofea sakit plak...cekak yg sofea selalu pakai tu aku dh xguna lgsg dh....smpn utk adik sofea plak (coming soon tapi xtau bila tahun..hehe....klu adik sofea lelaki, xleh pakai la)






masa ni aku ngn mak aku suka buat testing kat sofea. bg pakai tudung la, topi la , jambul la. macam2...nasib baik sofea terima je apa yg kami wat kat dia....maklum la nk cantik kena sabar.

gambar pakai tudung purple ni masa kat kedai baju. tiba2 kami jmpa tudung saiz muka sofea..so aku ngn mak bg sofea pakai..nak tergelak pn ada tgk muka dia masa ni.
lastly aku beli tudg kaler pink..nmpk cute je sofea pakai tudg pink tu...tapi baju xpakai masa ni....hahhahaha


gambar2 sofea pakai tudung.
























No comments:

Post a Comment