Tuesday, January 13, 2009

majlis cuci rumah ramai2

sebenarnya peristiwa ni dh lama berlaku tapi saja je aku nak letak jugak..masa tu kunci rumah br dpt so nk kena g bersih la..cuci apa yg patut memandgkan dh ada org nak sewa....so husband aku bwk la pembantu2 professional yg tolg dia cuci rumah tu.

pasni klu korg memerlukan servis diorg ni bleh contact aku ye.



inilah pembantu2 professional tersebut yg terdiri dr 5 org secara rasmi. bleh pilih yg kecik je, yg bulat ke, yg tggi ke, yg kurus ke...ikut suka korg.








servis diorg memg tip top...xkan ada yg makan gaji buta punya..aku gerenti 100%





betul tak apa aku ckp...memg tip top servis diorg. memg tak rugi la. yg dlm gambr ni ketua diorg merangkap anak buah husband aku. so lg senang korg contact husband aku.
wpun dia ni ketua tapi dia memg wat keja gak...kena tunjuk contoh kat anak buah..



tapi klu korg tak bayar service diorg ni..mana tau buat2 lupa nak byr, ni ha bodyguard merangkap assistant boss. klu nk rasa penumbuk dia try la...aku tak penah rasa tapi yg aku tahu penumbuk dia lg besar dr aku..(aku penah ukur, klu xcaya)
gaya dia pegang btg penyapu ni pn dh menakutkan

No comments:

Post a Comment