Wednesday, April 14, 2010

macam2 ada

salam..


dah lama aku tak update post...maklumla bz la jugak...skrg ni br la bernapas skit..
xde apa2 sgt aku nk cerita..memandangkan blog ni memg aku create pasal anak aku, so aku cerita pasal dia la....nnt bila sofea dh besar nnt, bleh la dia tgk blk rupa masa kecik2
sekarang ni sofea dh makin aktif..org utara kata 'buas'...susah nk kawal,.kadg2 aku plak yg tensen..hehehe





sebenarnya aku xde idea nk cerita pasal apa....hahahhahah...xpela aku letak je la gmbr2 dia.

1) lawatan ke muzium padi..


2) lawatan ke gua kelam. sofea xsihat masa ni..sakit mulut




3) tempat ni aku lupa kat mana..yg pasti masa otw blk dr padang besar.



takut gak masa nk bg mkn burung unta ni..aku takut kena patuk je..maklumla pnjg sangat lehernya. Sofea xtakut plak..siap bleh gelak2 lg..




blk je dari padang besar, sofea yg paling excited sbb dpt bnyk bantal upin n ipin..masa dlm keta lg dh kerek ngn aku,,..xbagi sentuh lgsg ipin n upin.
sekarang ni asyik nk pakai bj ipin n upin je..xnak pakai bj lain dh...






4) jalan2 g kelantan n terengganu





No comments:

Post a Comment